Menu

пятница, 20 ноября 2015 г.

Вдохновение от ПЧ. Люда Вишневий Цвіт

Здравствуйте, дорогие и любимые читатели!
И опять мы делимся вдохновением! на этот раз с нами Люда Вишневий Цвіт и ее прекрасный и очень нежный альбомчик для малыша.
Пара слов от самой Людочки :"Нарешті у мене замовили альбом для хлопчика, а то одні дівчатка та дівчатка))) Я так зраділа, ще й якраз дістався мені папір від ScrapMir "Наш малюк", і я з натхненням засіла за роботу. Замовниця, а це наша добра знайома, так само як і я не любить цього гендерного поділу на рожевий та блакитний колір, тому альбом вийшов такий яскравий та кольоровий, а папір підійшов сюди чудово, я люблю такі прості геометричні принти!"

На обкладинці зробила такий мікс двох активних тканин, а ще тут чіпборд від Скрап-студії "З любов'ю": Набір чіпборду 9.4мм*3.8мм та Дерев'яна фігурка 58*28мм 
Благодарим Люду за такую теплую, нежную, душевную и вдохновляющую работу!

А вас, наши дорогие читатели, благодарим за внимание и вдохновение, которые вы нам дарите. До скорых встреч!

1 комментарий: