Menu

вторник, 22 сентября 2015 г.

Огляд колекції паперу "Мірабелла" від Скрап-студії "З любов'ю". Вдохновульчики

Привіт, дорогі наші, Доброго вам дня!

Продовжуємо наш цикл оглядів. Сьогодні "під мікроскопом" колекція паперу "Мірабелла".

З вами Олена Сало, і мені випала честь познайомити вас з набором паперу від скрап-студії "З любов'ю" під назвою "Мірабелла". Мені надзвичайно приємно це робити, тому що папір мені дійсно дуже сподобався, і кольори і дизайни з першого погляду підкорили мене.

В коротенькому відео ви зможете роздивитися ближче всі 12 дизайнів паперу, а також побачити листівки, які я зробила, використовуючи лише цей набір.
Розміщу тут також і фотографії листівок, щоб ви могли їх краще роздивитись:




Використані матеріали:
        

Комментариев нет:

Отправить комментарий