Menu

среда, 6 мая 2015 г.

Знайомство з командою скетчів. Катя Крупка MILITARIYA.

Привіт всім. Дуже рада, що стала частинкою такої чудової ДК. Хочу написати кілька слів про себе))
Я Катя, в більшості в блогах підписуюсь як MILITARIYA.


Народилась і живу у місті Тернополі. Народилась я влітку, і як не банально, але літо і є моєю улюбленою порою року. Я кохана дружина та щаслива мама двох чудових діток. Скрапом власне захопилась будучи в декреті, а ще точніше, після народження своєї донечки і от уже три роки я не можу зупинити думок про листівки, сторінки, об'єкти чи то блокноти з альбомами.
Люблю експерементувати зі стилями, пробувати щось нове.. А, надзвичайно люблю штампи. Штампи для мене - це манія, я маю цілу коробище штампів, але ж їх завжди мало... 
Не люблю стилю чисто й просто.. Все тому, що я не вмію витримувати мінімалістичність у листівках, мені зажди ще хочеться впихнути у ту листівку щось, і ще, і ще.. а тоді виходить вже зовсім не той клін енд сімпл. І тому я дуже захоплююсь дизайнерами, які роблять саме такі роботи, бо ж це неабияку витримку треба мати, щоб сісти і зробити листівку, а ще й не додавати більше нічого, ні бусінки, ні квіточки, ні навіть чіпіка. 

І покажу капельку своїх робіт:
 


 


Я життєрадісна оптимістка і сподіваюсь, що у команді буде весело, затишно та й надзвичайно класно!!!
Дякую за увагу! Па-па)

1 комментарий: