Menu

четверг, 11 сентября 2014 г.

Знайомство з новою ДК - Вікторія Петренко


Дорогенькі ПЧілочки, 
Ми продовжуємо знайомити вас із нашою оновленою дизайн-командою Сьогодні про себе та свою творчість розповість Віка. А завтра вона покаже результати експерименту: 5 листівок, 5 стилів, 1 чіпборд:

Великі привіти усім з Полтави:)
Сьогодні з вами я, Віка Петренко, давайте знайомитись! 
Мені 23 роки, і вже пройшло 3 роки, як скрапбукінг (а частіше кардмейкінг) у моєму житті. Мій постіний релаксант і відрада :) Люблю його за величезні можливості для творчого зростання, експериментів та кльових матеріальчиків!
За цей час я встигла попрацювати в усіх стилях і не можу виокремити улюблений. Кожен є доречним для якоїсь окремої теми або настрою проекту.
Щодо улюблених матеріалів, то це папір, чіпборди, штампи, брадси, ліпнина та різні металюшки. Люблю вирізати мотиви з паперу, робити ембосинг.. Також моя візитівка – великі саморобні паперові квіти. А ще останнім часом захопилась фарбами, трафаретами, спреями та іншими міксд-медійними штуками.
Покажу декілька улюблених робіт:
Провансова листівочка:

Морська листівочка:

У народному стилі:

Скрап-переробка :) Годинничок з бобіни від скотча:

Шеббі шедоу-бокс:

8 комментариев:

  1. Просто безподобні роботи....КРАСА!

    ОтветитьУдалить
  2. В моїй папочці "Для натхнення" багато Ваших робіт. Дякую за чудові і зрозумілі МК квітів!

    ОтветитьУдалить
  3. Викуля, поздравляю! Ждем твоих новых работ ))

    ОтветитьУдалить
  4. Я саме сьогодні була в твоєму блозі, підписалася, в тебе чудові роботи!

    ОтветитьУдалить